E-mail:protapirosvestes@gmail.com Οι Πυροσβέστες της Κεντρικής Μακεδονίας της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.Μ στηρίζουν τον Ανεξάρτητο Συνδυασμό ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ "Πρώτα Πυροσβέστες"

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Νόμιμη αλλά ανήθικη η εγκατάλειψη του πυροσβέστη, Επιστολή του Λυκούργου Πολίτη στην πολιτική ηγεσία



Η υπόθεση του πυροσβέστη πενταετούς υποχρέωσης Λυκούργου Πολίτη, αναμφίβολα αποτελεί μια από τις πλέον συζητημένες στο Πυροσβεστικό Σώμα. Η άποψη μας είναι ότι
κανένας εργαζόμενος που γίνεται θύμα ατυχήματος, πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται για ατύχημα σε ώρα δουλειάς δεν μπορεί και δε πρέπει να μένει αστήριχτος από την εργοδοσία ή από τη διοίκηση.


Μπορεί να είναι νόμιμη η παράβλεψη του από τις μισθολογικές καταστάσεις είναι όμως προδηλα και κατάφωρα ανήθικη απέναντι στη λογική και στη συνείδηση. Ο πυροσβέστης, με επιστολή στην πολιτική ηγεσία, την οποία κοινοποιεί στο bloko.gr, ενημερωνει για τις συνθήκες του ατυχήματος και ζητά το αυτονόητο.

Είναι καιρός η σεβαστή ηγεσία ν' αφήσει τη τυπολατρία και να βρεί λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα, που υπό συνθήκες και προϋποθέσεις θα μπορούσε ν' αφορά τον οποιοδήποτε. Είναι επίσης και ρός για τον συνδικαλισμό να καταπιαστεί με ποιο "πεζά" ζητήματα από τα υψηλά και βαθυστόχαστα πάνω στα οποία αναστοχάζεται  και ν' ασκήσει πίεση προς τα πάνω ώστε να υπάρξει επιτέλους δικαιοσύνη προς τα κάτω.



ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ι Α ΣΛυκούργου Πολίτη του Γεωργίου , Πυροσβέστη Πενταετούς Υποχρέωσης, κατοίκου Μυτιλήνης Λέσβου. ( 19893)

Αξιότιμε Υπουργέ,
Στις 8-10-2013 και περί ώρα 07:30 π.μ μετέβαινα με την υπ' αριθμ. κυκλοφορίας ΜΥΟ 506 ΙΧ δίκυκλη μοτοσυκλέτα μου προκειμένου να αναλάβω υπηρεσία στο δασικό περιπολικό Μυτιλήνη 31 στην περιοχή της Χαραμίδας Λέσβου, καίτοι η μετάβαση μου έπρεπε να πραγματοποιηθεί με όχημα της Υπηρεσίας, η οποία παρανόμως παρέλειψε τούτο και για το λόγο αυτό ενέχεται προς αποζημίωση μου κατ' άρθρο 105 Εισαγωγικού Νόμου Αστικού Κώδικα. 
Ενώ εκινούμην επί της οδού Ε. Βενιζέλου με κατεύθυνση από το κέντρο της πόλης της Μυτιλήνης προς το αεροδρόμιο , η οποία στο σημείο εκείνο είναι διπλής κατεύθυνσης με ένα ρεύμα πορείας ανά κατεύθυνση , συνολικού πλάτους 7,30 μ. και διπλή διαχωριστική γραμμή μεταξύ των δύο αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας , η Αικατερίνη Καλλιπολίτου του Ιωάννη που οδηγούσε το υπ' αριθμ. ΜΥΕ 4436 ΙΧΕ αυτοκίνητο όταν έφτασε στο σημείο όπου διασταυρώνεται η Ε. Βενιζέλου με την οδό Τ. Βασάλου χωρίς σύνεση και προσοχή, αλλά και χωρίς να ασκεί τον επιβαλλόμενο έλεγχο και εποπτεία του οχήματος της , ώστε να μπορεί σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαραίτητους χειρισμούς, ενήργησε αριστερό ελιγμό , χωρίς έλεγχο , χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να παραχωρήσει προτεραιότητα ως όφειλε σε μένα, εισήλθε στο ρεύμα κυκλοφορίας μου διαγώνια ανακόπτοντας την πορεία μου. Αν και εκινούμην με κανονική ταχύτητα φορώντας το προστατευτικό μου κράνος ,λόγω του αιφνίδιου και απρόβλεπτου της κίνησης της δεν είχα τα τοπικά και χρονικά περιθώρια να αντιδράσω με αποτέλεσμα να μην προλάβω να τροχοπεδήσω ούτε να πραγματοποιήσω αποφευκτικό ελιγμό και έτσι να επιπέσω στο όχημα της. 
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκα σοβαρότατα , μεταφέρθηκα στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης όπου διαπιστώθηκε ότι είχα υποστεί κρανιοεγκεφαλική κάκωση , διασωληνώθηκα , τέθηκα σε καταστολή και εισήλθα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας μέχρι την 24-10-2013 ότε και μεταφέρθηκα σε κοινό θάλαμο. Όταν εξήλθα από τη ΜΕΘ διαπιστώθηκε ότι είχα υποστεί ημιπάρεση δεξιάς πλευράς και αφασία εκπομπής , γι' αυτό και μου συστήθηκε , ελλείψει αντίστοιχης μονάδας στη Λέσβο , να μεταφερθώ σε κέντρο αποκατάστασης για κινησιοθεραπεία , φυσιοθεραπεία, υδροθεραπεία, λογοθεραπεία και ενδυνάμωση με ρεύματα. Μεταφέρθηκα με επείγουσα αερομετακομιδή του ΕΚΑΒ στην Αθήνα και εισήχθην στις 30-10-2013 σε κέντρο αποκατάστασης νευρομυικών και ψυχοσωματικών παθήσεων και χρόνιου πόνου με την επωνυμία « ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΕ» όπου και παρέμεινα μέχρι τις 23-12-2013. Μετά το πέρας της ως άνω νοσηλείας μου ως εσωτερικός ασθενής μου δόθηκε οδηγία για συνέχιση της θεραπείας αποκατάστασης μου ως εξωτερικός ασθενής. 
Η Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το ανωτέρω ατύχημα μου έχει ήδη ολοκληρωθεί και έχει εκδοθεί η από 29-1-2015 Έκθεση Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης , η οποία αποφάνθηκε ότι την ημέρα και ώρα του ατυχήματος βρισκόμουν εν τη υπηρεσία διατελών και ένεκα ταύτης , αφού μετέβαινα από το σπίτι για ανάληψη υπηρεσίας, ο δε τραυματισμός μου οφείλεται σε τυχαίο γεγονός που έγινε σε ανύποπτο χρόνο , γι' αυτό δεν μπορεί να μου ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος. Επίσης σήμερα ως προκύπτει από την από 30-04-2015 Γνωστοποίηση αποτελέσματος πιστοποίησης αναπηρίας της Δ/νσης Αναπηρίας & Ιατρικής της Εργασίας της Διοίκησης του ΙΚΑ μετά από αξιολόγηση από την Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή του ΚΕΠΑ διαπιστώθηκαν οι παρακάτω παθήσεις κατά βαθμό και βαρύτητα: «Δεξιά πυραμιδική συνδρομή, βαρύτερα στο άνω άκρο και αγκύλωση δεξιού αγκώνα σε μη λειτουργική θέση , με απότοκο δυσχρησία αυτού. Αναφερόμενες κρίσεις «Ε» υπό αγωγή , επί εδάφους αναφερόμενου τροχαίου με ΚΕΚ και ανάπτυξη οργανικής και δευτερογενούς ψυχικής διαταραχής. Φέρει Π.Α 40 % στην κινητική αναπηρία. Κατά τυχούσα επιδότηση έφερε το αυτό Π.Α. 
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι το συνολικό ποσοστό αναπηρίας μου ανέρχεται σε 90% κατά ιατρική πρόβλεψη από 13/2/2015 έως 29-02-2016. Ποσοστό 50% οφείλεται σε ψυχιατρική πάθηση.» Από το χρόνο του ατυχήματος μου βρισκόμουν σε μακρά αναρρωτική άδεια, η οποία έληξε την 24-9-2015 και δεν δύναται να ανανεωθεί. Αν και από 3-8-2015 είχα αιτηθεί να εξεταστώ από την Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 125 παρ. 6 , 127 παρ. 2γ΄ του ΠΔ 210/1992 σε συνδυασμό με το άρθρο 15 εδάφιο 18 του Ν. 3938/2011, καθώς επίσης και να μου χορηγηθεί το επίδομα του άρθρου 16 Ν. 3938/2011, με έκπληξη την τελευταία μέρα της αναρρωτικής μου άδειας ενημερώθηκα εγγράφως από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος ότι έχει τεθεί ερώτημα προς τη Νομική Υπηρεσία του Σώματος για τη θέση μου σε μόνιμη διαθεσιμότητα (σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 18 του Ν. 3938/2011) και έχουν εγερθεί ενέργειες για την υποβολή σχετικού ερωτήματος στο γραφείο του ΝΣΚ του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, πλην όμως το παραπάνω ερώτημα δεν έχει υποβληθεί ακόμα !!!!! διότι λόγω των εθνικών βουλευτικών εκλογών εκλείπει ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας. 
Το έγγραφο αυτό ήρθε την τελευταία μέρα της αναρρωτικής μου άδειας, την τελευταία στιγμή έπειτα από 720 ημέρες αναρρωτικής άδειας, καίτοι επίσημα μου έχει διαγνωστεί ως προανέφερα από την 30-4-2015 ποσοστό αναπηρίας 90% κατά ιατρική πρόβλεψη από 13/2/2015 έως 29-02-2016 από την πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή του ΚΕΠΑ Μυτιλήνης , η οποία με έκρινε ανίκανο για εργασία. 
Επειδή εξάντλησα την μακρά αναρρωτική άδεια που είχα δικαίωμα να λάβω , για να μην θεωρηθώ αδικαιολογήτως απών από την υπηρεσία μου με ό,τι αυτό συνεπάγεται , έλαβα αναρρωτική άδεια άνευ αποδοχών από τον Νευροχειρούργο του ΓΝ Μυτιλήνης Ευριδιάδη Μπαϊραμίδη, η οποία λήγει την 27/10/2015. Πλέον χωρίς μισθό έχω μείνει αβοήθητος στο έλεος του Θεού, καθώς πλέον δεν μπορώ να καλύψω τις βασικές βιοτικές μου ανάγκες , ούτε να προμηθευτώ τα φάρμακα μου, για τα οποία καταβάλλω μηνιαίως 200 Ευρώ ως συμμετοχή. 
Για όλους τους ανωτέρω λόγους ζητώ τη βοήθεια και συμπαράσταση σας.
Με εκτίμηση, Λυκούργος Πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.